Har du två minuter?

Testa er utvecklingspotential inom
Employer Branding.

 

1.
Har ni klargjort varför ni ska förtjäna de bästa talangerna på marknaden?

2.
Finns det en hållbar röd tråd i er kommunikation och som verkligen speglar vad ni står för som arbetsgivare?

3.
Kan flera av era medarbetare börja leva era värderingar och ”walk the talk”?

4.
Vet ni hur man skapar ett starkt och engagerande ”innehåll” i sociala medier som stärker och  levandegör ert Employer Brand?

5.
Vet alla era medarbetare vad ert högre syfte är och  varför de går till jobbet?

6.
I varje medarbetare bor en potentiell headhunter, varumärkesbyggare och säljare. Har ni beväpnat hen med rätt argument för att klara det jobbet?

7.
Har ni kvalitetssäkrat och förkortat introduktionen av nya medarbetare, genom att kommunicera en samstämmig bild som förenklar deras ”ombordstigning”?

8.
Bygger ni ett Employer Brand som stärker er affär som helhet och driver på lönsamheten och värdetillväxten?

9.
Vet ni vilka argument 90-talisterna rankar högst när de kollar in potentiella arbetsgivare?

10.
Är ni bra på att väva in medarbetarnas berättelser i ert varumärke?

 

All potential är bra! Vårt jobb är att sälja er själ. Låt oss sätta scenen för ert Employer Brand.

/Bästa hej